fredag den 18. juni 2010

JUNI (:

Nu er det juni, hvilket betyder jeg har været her i 4 mdr!
Det helt underligt at tænke på!

Juni har været en god måned so far! (:
Har været på sleep over ved Philomène, og AFS BBQ aften.
Blev også inviteret til Sarah's birthday sleep, hvilket var super hyggeligt! 7 piger, bål, skumfiduser & tøsefilm (:
Dingo Beach Fun day samme weekend, hvor vi byggede en kæmpe delfin ud af sand til sandslots konkurrencen. (: Desværre vandt vi ikke :( Selvom jeg ville mene vi mindst havde fortjent en 3. plads! hehe, det var den flotteste sand delfin jeg nogensinde har set! (lægger billeder ind på facebook)
Alting går godt hernede! (: Skolen går fint, får jævnligt nye venner og fødselsdags invitationer :D hehe, de holder fødselsdage som vi gjorder i de små klasser (: Det er mega sødt (: Bortset fra de kun invitere deres kliker (:
- Med familie går det også godt. (: Laver ofte mad hernede, hvilket jeg nyder helt vildt! Nogle gange går eksperimenter dog galt, men det er mest når jeg er alene hjemme, så tager jeg flere chancer d: haha.
I dette øjeblik laver jeg rødgrød med fløde d: hahaha, eller med is, vi havde ingen fløde.
Idag (til frokost) flyver jeg af Sydney & afsted på safari! Er megaaaaa nevrøs! men Maria (argentina) er heldigvis også i Sydney & skal med på Safarien, det betyder et kendt ansigt <3 Sebastian & Chantel(tyskere) er der også, men dem har jeg kun mødt få gange.
Det bliver en meget brief blog idag! beklager jeg er så doven. S: Men der er bare så meget at give sig til xD
Zumba går godt btw (: selvom skolen har været streng med lektier så der ikke har været for meget tid til at forberede nye numre s:
Men smutter afsted nu, vi ses om mindre end 6 mdr alle sammen (: Pas godt på jer selv over sommeren. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar