torsdag den 20. maj 2010

MAJ (:

BRISBANE!

Havde 5 super fede dage i Brisbane fra 12.-16. Maj.
Boede hos Scotty i 2 dage, vi hang ud med alle hans venner og så Brisbane fra de lokale unges syn, ganske interessant. Vi sluttede af med en 20 års fødselsdag hos en af hans veninder Chloe, som tilfældigvis kom fra Mackay (område tæt på Proserpine, hvor alle udvekslings student tingene sker). Så det var jo sjovt at møde en "hjemmefra".
Lørdag var Zumba hele dagen, og lørdag aften var jeg i biffen & ude af spise på South Bank med Jules. Vi havde det super sjovt, især efter hendes forsøg på at ringe til Lou, hun kunne ikke forstå hvorfor hun ikke kunne komme igennem til ham, og da hun kiggede ned på displayet opdagede hun at hun havde ringet til sig selv. Det havde vi et godt grin over.

Zumba kursus gik rigtig godt! Lærte utrolig meget! og er nu hjælpe instructor på 3 hold, 2 i Proserpine og 1 i Cannonvale. Så det er super fedt! Nyder det mere og mere til hver eneste træning.

Skolen går godt, i dag har været en af de bedste dage i længe, så det er fedt!
Mine karakterer er gode, får A & B i stort set alt, har dog fået C 2 gange, i Marina Education. De der skibs motorer og olie skift var ikke lige min stærke side.
I weekenden står den på Riley's fødselsdag, Mackay og se drengene spille footy eller hænge ud med de andre AFS'er. Og søndag ringer Katrine fra USA, har fået en del klager om min dovenskab omkring skype, hvilket jeg beklager.

Beklager det ikke var en mere detaljeret beskrivelse af de sidste par uger, men der er pumpkin soup sååååå, hyg jer DK (: Jeg savner jer alle sammen! (: Håber i har det fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar