tirsdag den 4. maj 2010

APRIL (:

Hey (:
nogle sjove og gode ting der skete i april:

Alanna's fødselsdag

Vi sidder alle til bords og venter på Crocodile Don Darryl kommer med cameraet, så vi kan få et billede af Alanna og kagen, Darryl kommer ind med computermusen i hånden og giver den til Heather, "Here's the camera" og alle bryder ud i grin. Mens han står helt fortabt og forvirret over hvorfor vi griner. Så måtte vi så forklare hvordan et camera så ud!

ZUMBA :D

Efter jeg er startet i The Venue Gym, begyndte jeg at danse zumba, danser zumba 3 gange i ugen i fitness centret, hvor jeg også er begyndt at hjælpe med at undervise, så det kører bare med zumba! Og fra d. 15. maj er jeg officiel Zumba instructor!
Tager et kursus i Brisbane, det giver også muligheden for at hænge ud med AFS'erne fra Brisbane og få set byen uden jetlag (:
Så glæder mig til at skulle afsted! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar